Uit recent onderzoek door Xelion kwam naar voren dat gebruikers gemiddeld 2,5 apparaten gebruiken om zakelijk te communiceren. Dan wil je op elk apparaat bereikbaar zijn, ongeacht waar je bent. Bereikbaar zijn is namelijk allang niet meer beperkt tot één toestel. Tegenwoordig communiceren we via pc, smartphone, tablet en een bureautelefoon. Via een eenvoudige en uniforme oplossing van Xelion kun je al je inkomende en uitgaande communicatie regelen.

 

IT-vriendelijke installatie

Het kiezen van een uniform te gebruiken oplossing heeft niet alleen voordelen voor de gebruiker. Ook de IT-beheerder profiteert hiervan. De Xelion-oplossing is een cloudapplicatie die eenvoudig te gebruiken en beheren is. Gebruikers downloaden eenvoudig de applicatie voor hun device. Daarbij maakt het niet uit of dit een Windows-, Android- of iOS-apparaat is. Ideaal is dat de app eenvoudig geïntegreerd kan worden met bestaande softwaresystemen, zoals Outlook of een CRM-oplossing. Naast multiplatform is het ook deviceonafhankelijk in te zetten, zodat het op de mobiel, laptop en bureautelefoon in te regelen is.

Kostenvriendelijk

Een ander groot voordeel van een cloudapplicatie is het aantrekkelijke kostenmodel. Dat is namelijk zeer overzichtelijk; er wordt een vast bedrag per gebruiker per maand betaald. Er hoeven geen grote investeringen te worden gedaan. Ook zijn hoge onderhoudskosten van een eigen fysieke telefooncentrale verleden tijd. Het is daarnaast erg makkelijk om extra gebruikers toe te voegen of te verwijderen. Het schaalbare aspect laat de telefonieoplossing eenvoudig meegroeien met het bedrijf.

Xelion de oplossing

Voor al die verschillende apparaten heeft Xelion één makkelijk te bedienen app. Met de app heb je via één simpel menu toegang tot adressen, kun je bellen, luister je gesprekken terug, chat je met collega’s, en nog veel meer. De Xelion-app is te vergelijken met een Zwitsers zakmes: een handige tool met veel mogelijkheden die je altijd bij je wilt hebben.