Altijd op de hoogte zijn van de prestaties van je collega’s? En de beschikbaarheid van je collega’s monitoren? Met een wallboard krijg je een realtime-weergave van de ins en outs over de communicatie binnen je afdeling of team. Zo weet je bijvoorbeeld hoe lang telefoongesprekken gemiddeld duren en wanneer jij en je collega’s het beste bereikbaar zijn. Dat geeft jou de mogelijkheid om on the job bij te sturen wanneer dat nodig is, zodat je jouw klant nog beter bedient én je nog efficiënter te werk gaat.
Met een wallboard kijk je per dag naar de communicatiewerkzaamheden van je afdeling. Denk aan de lengte van telefoongesprekken en het aantal klanten dat dagelijks in de wacht staat, maar ook aan de beschikbaarheid van thuiswerkers en terugkerende afspraken. Zo heb je op één plek een overzicht van de communicatie binnen jouw bedrijf. Daarmee monitor je de prestaties van jou en je collega’s en houd je de beschikbaarheid – bijvoorbeeld van mensen die thuiswerken – continu in de gaten.
Blijken telefoongesprekken doorgaans heel lang te duren? Stel dan een script op dat de gesprekken binnen de perken houdt. En is de eerste maandag van de maand een drukke beldag? Zorg dan dat er extra collega’s stand-by staan om klanten te woord te staan. Hulp nodig bij het maken van een wallboard? Wij helpen je graag.
Benieuwd hoe jij jouw organisatie met behulp van een wallboard kan optimaliseren? Wij vertellen je er alles over.