[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22″ fb_built=”1″ _i=”0″ _address=”0″][et_pb_row _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” _i=”0″ _address=”0.0″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” _i=”0″ _address=”0.0.0″ custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″ _i=”0″ _address=”0.0.0.0″]De manier waarop we samenwerken en met elkaar communiceren verandert per dag. Dat komt doordat alles digitaler wordt en naar de cloud verschuift. Voor de IT-afdeling levert dit ook grote uitdagingen op. Wordt de technologie eenmaal omarmd binnen de organisatie, heeft u een streepje voor op de concurrentie en vergroot het de kans op zakelijk succes.
Elk jaar stijgt het dataverkeer met 66 procent
Dit jaar zal het mobiele dataverkeer groeien met 66 procent. De hoeveelheid verstuurde informatie verandert ook van vorm; twee derde van het dataverkeer zal wereldwijd uit video bestaan. Een andere belangrijke ontwikkeling is de inzet van tablets. 20 procent van alle tablets worden zakelijk. In tegenstelling tot de consumentenmarkt laat het zakelijk gebruik van tablets nog altijd een stijgende lijn zien. Beide ontwikkelingen hebben grote invloed op de manier waarop bedrijven communiceren.
Steeds meer manieren om te communiceren
Er zijn steeds meer manieren om met elkaar te communiceren. Naast bellen zijn video, e-mail, instant messaging en social media steeds meer geïntegreerd in de manier waarop we werken. Voor bedrijven is het belangrijk om in te spelen op de kanalen die medewerkers, klanten en partners gebruiken. Dit vraagt om oplossingen die dit mogelijk maken.
Uw medewerkers en klanten vragen om flexibele communicatie>
Bedrijven maken deel uit van een groot netwerk van medewerkers, klanten, leveranciers, partners, etc. De manier waarop we met elkaar samenwerken, verandert. Door allerlei slimme oplossingen kunnen we altijd en overal werken. We zijn beter bereikbaar dan ooit. Tegelijkertijd groeit hiermee het verwachtingspatroon van medewerkers en klanten. Medewerkers willen op flexibelere tijden hun werk doen en vanaf diverse locaties.
Klanten willen op hun beurt geholpen worden op een manier die zij wensen. Zij zitten niet te wachten op het inspreken van een voicemail of eindeloos doorverbinden. Het is aan bedrijven om hieraan gehoor te geven. Het verbeteren van de bereikbaarheid en flexibeler werken maken uw bedrijf aantrekkelijker, voor klant én medewerker.
Technologie bepaalt de weg naar succes
Innovatieve communicatieoplossingen zijn geen garantie voor succes, maar spelen een belangrijke rol bij het verhogen van de productiviteit. Door nieuwe technologie te omarmen speelt u sneller in op een veranderende markt. Innovatie, flexibiliteit en samenwerken bepalen voor een groot deel het succes.[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]