Met jouw CRM-systeem houd jij jouw klantenbestand overzichtelijk. Je hebt niet alleen je klantgegevens up-to-date, ook beheer je klantaccounts en houd je contact met klanten zorgvuldig bij. Werk je samen met collega’s voor dezelfde klanten, dan is het handig dat iedereen bij die informatie kan. En je managet jouw relatiebestand nóg beter met de integratie van telefonie met je CRM-systeem. Waarom? Je bent altijd én overal bereikbaar en hebt altijd en overal toegang tot de juiste klantinformatie.
Xelion, een VoIP-telefooncentrale, is uitstekend in staat om connectie te leggen met verschillende klantinformatiesystemen (zoals adresboeken), ticketsystemen en andere informatiesystemen. Word je gebeld, dan krijg je automatisch de klantkaart te zien, met alle informatie die je op dat moment nodig hebt. Op deze klantkaart maak je gemakkelijk notities, die voor iedereen zichtbaar zijn. En het werkt andersom ook: open je de klantkaart, dan bel of mail je eenvoudig naar de klant. Handig voor jou en voor de klant. Die merkt namelijk dat jij volledig op de hoogte bent en hem uitstekend bedient. Dat verhoogt de klanttevredenheid.
Zowel via je vaste lijn als je mobiele telefoon heb je toegang tot het zakelijke adresboek van het bedrijf. Dat betekent dat je nummers nooit hoeft op te slaan in je telefoon. Het systeem herkent ze automatisch, en geeft jou de details.
Integreer je jouw telefonie met je CRM-systeem, dan houd jij jouw klantenbestand overzichtelijk. En er zijn meer voordelen:
Jouw klantenbestand optimaal managen? Wij integreren jouw CRM-systeem graag met de juiste programma’s en helpen je bij het beheer. Zo behouden jij én je collega’s het overzicht.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Of een vraag stellen? Wij staan voor je klaar.